Friday, April 1, 2011

Kau suka tak kat Fatin weh?

Blog aku masih tanpa header. Tapi tak apa lah. Aku tak ada mood la nak buat header. Rasa macam tak header lagi bagus. Kot. Tak tau lah kalau korang tak suka blog tanpa header. Yang pasti tu masalah korang bukan aku. Ni mek sini aku nak habaq sikit. Ramai budak kelas ajukan soalan ni kat aku :
 
"Kau suka tak kat Fatin weh?"

Ni terus terang la aku cakap. Untuk seberadik angkat dengan dia yang pembaca blog ni sorry heh. Aku bukan sengaja, tapi memang betul ramai yang cakap dia macam gitu dan macam gini. Izzura pun cakap yang dia ni, ergh -,-' nanti lah aku ce cite.

Nama : Fatin Puteri binti Abd. Rahim
Status : In a relationship with ramai budak lelaki
Golongan : Gedik. Spesis dengan Syafika Syahira 
Jawatan : bendahari kelas

Orang yang tanya aku ni terdiri dari budak-budak yang memang benci dia lah kan. Ramai jugak tau. Boleh dikatakan seluruh budak permpuan kelas 1Arif. Dia cantik, jadi agak ramai lah budak lelaki yang suka kat dia. Aku tak faham, suka sebab paras rupa. Bodoh. Diorang tak tahu perangai dia may be. Tapi memang sejujur aku cakap, ramai yang benci dia. Aku cuma tak suka je. Tak suka dengan cara ketawa dia, cara percakapan dia dan cara dia layan orang.

Cerita 1 : Natasha ada cerita kat aku. One day ni kan, dia ada pinjam telefon Tasha. Tasha tak tau dia buat apa kat telefon Tasha. Jadi, Tasha rasa tak sedap hati. So dia pergilah dekat Fatin ni. Cek punya tengok punya cek, Fatin pergi ambik satu nombor member dia ni tau. Dia agak naik hangin lah. Tapi sabarkan je. And then Tasha pulak pergi ambik satu nombor kat Fatin punya phone. Tasha citer kat aku kan, Fatin terus hangin dia naik kuat. Peh, siaaa je doe. Dia buat boleh pulak.

Cerita 2 : Syera ce cite kat aku. Waktu LK ke waktu Sivik tah kan, dia nak letak beg kat satu place ni tau. Tempat tu kat sebelah aku tapi aku tak perasan kejadian tu. Dia kata. Fatin tolak dia then terus ambik tempat yang dia nak letak beg tu. Dia cakap lah "weh, tak payah lah tolak2". Lepas tu Fatin kata "siapa tolak?". Hamek kau, Syera terus marah gila. Dalam bas masa tu dia memang cerita dengan penuh perasaan lah kat aku kan. Kesian doe. Tapi Syera cakap nasb baik tempat tu banyak tahi cicak. Haha.

Jadi kesimpulan nye. Please lah weh. Jangan jadi gedik lah. Tolong lah. Ramai tak suka kau tau tak. Aku tak merayu kay bye. Gedik XP


No comments: