Saturday, April 2, 2011

Izzura banyak cakap tapi aku Still sayang dia


Hye hye. Apa khabar? Aku baik je. Okay, abaikan ayat aku yang macam skema tu. Gambar kat atas tu korang abaikan heh? Tak ada kena-mengena dengan cerita hari ini :) Mai aihh.

Hari Jumaat yang suci aku datang dengan tudung yang agak labuh Heh. Aku bukan apa, tudung yang lain basuh. So, aku guna tudung tahun lepas. Tudung tahun ni pun bukannya pendek. Agak-agak paras bawah bahu gitu. Aku sampai kat sekolah dalam pukul 2.25 la macam tu kan. And then dah salam semua orang-orang ke jiran-jiran sebelah terus lepak kat tempat Syahirah. Time tu aku saja nak cari publisiti murahan. Yelah, tak ada kerja kan. *ini kes siapkan kerja sekolah punya pasal

Okay duduk. Aku tunggu agak lama la, atau dengan kata semangatnya. Membontot kat situ. Tiba-tiba aku rasa, macam ada something kat leher aku. Tidak, sakit tahu tak. Izzura punya pasal la. Bongok punya budak. Hamek kau, aku geram betul. Dah datang bukan tahu nak buat aku senyum. Pergi cekik aku. Sengal punya orang lah. Gila apa. Nasib baik jeh kau kawan aku. Kalau tak memang niat dihati nak patahkan tulang-tulang hitam kau Heh ;|

Uh, aku jenguk-jenguk kelas sebelah sat. Ouch, aku tak tahu pun ada budak baru guna tongkat. Kesian gila. Tapi handsome bhaii. Tu yang tak boleh blah tu. Habis lah Khan kali ni, kena tinggal dengan aku. Sorry, aku ni mudah jatuh hati kat sesiapa yang memang ikut test aku. Jadi, beware of me.

Lepastu masuk kelas. Bla bla bla cikgu Faizal datang. Gosh, kena pergi makmal2. Ni gua suka ni, time untuk sejukkan badan. Heee, aku duduk dengan Izzura la. Tiba-tiba dia cakap :

Izzura : Ala, cermin mata aku
Aku : Dalam beg kat kelas :p

Haha. Tu lah kau, tau dah ade cermin mata cantik gila babeng. Nak purple pulak tuh. Tak boleh blah siaa. Tapi dia guna time kelas je, kat luar kelas dia campak entah ke mana.

Ada satu hari ni kan, kitorang masuk makmal sains tau. Makmal4 lah kan kiranya. Dia bawak cermin mata dia. Time tu dia guna waktu sains je tau. Sampai waktu akhir kan, waktu senam kott. Dia macam perasan cermin mata dia tak ada tau. Lepastu cek punya cek rupanya dalam beg. Peh, siaa je kau budak. Kau punya lah hancus nak cari kat sana kat sini. Kat sebelah kelas Haikal Khan lagi. Buat malu je siaa. Apa da, btw. Aku tetap saranghae

Ni kan. Mak aku kasi on9 sampai pukul 11.30 je. Tapi aku kesah hape, nak sampai pukul 12.00. Ni cuti la. Tapi jahat kan aku? Jangan risau, sejahat-jahat aku, aku ni masih ada hati doh. Aku on9 sampai 11.45 cukup la. Jadi, ni kira quickly post. Abah aihh, laju aku taip. Laju lah jugak Heh.





SARANGHAE IZZURA







No comments: