Wednesday, March 30, 2011

Form5 ke Form1 hah?

Hello. Bosan? Ouh, aku pun bosan. Tengah cari follower kedua-ratus dan terjah blog dia 10 kali sehari Insya-Allah. Aku demam dari Selasa Petang balik sekolah sampai hari Ahad. Terukkah?

And then time hari Jumaat tu aku sekolah. Tapi time PQ terus down. Rasa macam nak jatuh je. Tapi tapi tapi, diorang kata aku kena demam angau. Cakap dengan mak aku! Hmph. Tapi aku faham maksud tu sebab aku sendiri terfikir pasal tu. Okay stop.

       Hari Isnin aku dah ready2 gila-gila. Memang dah doa la biar sihat kan. Alhamdullillah sihat jugak. Rasa macam nak baling je beg aku tu. So, aku datang dengan semangat. Aku cari la Khan. Tak jumpa tau. Aku agak kecewa lah tapi sikit. Lepas tu time baca Yasin aku tukar kat depan. Kat belakang tak ada kerusi. Tiba-tiba Tasha panggil tau "weh weh, pakwe kau Heh?" tapi aku tak pusing lagi. Aku cakap je "pale otak awak. Aku mana ada pakwe ngekk"

Dia tak pasal-pasal pergi pusing kan kepala aku. Ya Allah. Straight to the point aku tengok. Dia dah balik ngok. Tapi aku tak nampak dia guna lengan panjang ke tak. Cuma nampak dia guna songkok. Aww, aku tak tau lah sejak bila dia nak guna songkok bagai. Yang pasti sangat comel lah. Aku dah tersengeh-sengeh dah. Baca Yasin pun hati-hati je. Gembira gila. Sejuk hati aku. *cewahh aku ni.

Belajar punya belajar punya belajar. Sebenarnya kan. Yang aku citer ni semalam. Aku nak cerita pasal dalam bas waktu hari Isnin tu. Tapi malu lah. Haha

*************************

Waktu rehat aku keluar dengan Izzura gendeng lah kan. Lepastu jalan punya jalan kitorang terus terjah kantin lalu tepi. Malas nak bertaur lambat-lambat kan. Dah dapat makanan tu terus blah kat tempat duduk la. Aku beli Milo. Izzura beli Milo dengan Mee. Tembolok betul kan. Haha. Aku tengok Izzura makan sedap je terus lapar. 

Aku bangun lah nak pergi beli Keropok dua. Jalan jalan dah sampai kat depan sikit tu tiba-tiba dia lalu, TAKKKKK. Asal dia lalu? Kenapa kau lalu dengan senyuman kau tu. Kan aku dah terkedu kat situ. Dah lupa nak pergi mana. Nasib baik aku ingat balik. Peh, macam tak percaya je tadi tu dia. Macam budak form5! Aku dah berpeluh-peluh kat situ. YESH, dia guna lengan panjang. Haaaa

Lepastu blablabla terus pergi kat Izzura. Aku cerita dari A-Z even cerita tu pendek gila. Izzura tetap cakap " kau suke je " Mesti lah aku suka. Takkan aku tak suka pulak. Kalau boleh nak ulang je time tu. Okay abaikan. Aku nak iron baju. Bye



No comments: