Thursday, April 7, 2011

Kata aku PlayGirl, dasar budak tak sedar diri


Hye awak semua yang datang blog saya ni. *okay, cara gedik nak cakap sayawak ni. Gambar diatas ni tak ada kena mengena. Aku tak tahu dah nak search gamba apa lagi, Sabo Je Laa ~

Ni aku ada cerita lah kan, kalau nak tahu. Awak baca lah post ni ye :) Jyeah, aku makin gedik. Harhar, padan muka. Okay, sekarang aku single but not available. Waktu aku kat kantin sementara menunggu budak sesi pagi balik sekolah kan, aku cakap lah kat Izzura "weh, nampak Aidil?". Fatin terus menyampuk "Kau ni memang PG la" Sambil buat muka yang tak semenye-menye nye hah.

Izzura cakap "PG tu PlayGirl ke?" . Dia ( Fatin ) Mengangguk. Ye ye, aku playGirl. Kepala batak kau ah nak kata apa. Aku just suka, aku target sorang budak. Kau? Couple dengan budak Pontian, PKS, 1D. Mana aku tak hott sayang? PlayGirl tu orang yang couple banyak dalam satu masa right? Jadi, kau ke aku yang PlayGirl. Sengal ! Mangkuk Hayun betul ! *kan aku da mencarut.

Lepastu memandai nak kata orang gedhik. Hey minah, fikir diri kau dulu. Okay, dalam bab ni aku nak bagitau lah weh, sebelum judge orang, judge diri kita dulu. Kau kan tau aku mana suka orang judge aku benda yang aku benci *even korang tak tahu, ni aku da habaq.

Dia kata kawan aku gedik, dia kata budak-budak lain gedik sampailah satu hari ni time nak pergi bengkel kan. Kitorang jalan lah ikut baris, dengan tak sengaja siapa entah kan potong Fatin. Lepastu Fatin cakap "kau jangan gedik boleh tak?". Just potong barisan, apa kena-mengena aku pun tak tahu. Dia ni macam orang tak sedar diri . Sabo Je Laa ~

Semalam waktu BM tak silap aku kan, cikgu siapa entah panggil pergi Library/Perpustakaan. Waktu tu pon kitorang jalan lah ikut baris. Dah sampai dah duduk, tiba-tiba Aqilah cakap "Filda, kau tukar lah tempat duduk dengan Syafika, menyemak je" Okay lebih kurang gitu. Ada tokok tambah nya.

Lepastu kan, waktu baca punya baca punya baca kan, aku pon borak-borak lah dengan die. Dia buat benda lucah tau, means. Disebalik tirai meja tu dia pergi angkat kain aku, nasib baik tak sampai habis. Dah aku cakap kuat-kuat "BODOH". Harhar, geram gila. Dan sejak tulah kitorang rapat.

Okay, conclusionnya, jangan lah kita judge orang tak tentu pasal. Kita bukannya cantik sangat nak judge orang ni. Bukannya perfect naa nak judge judge ni weh. Aku sendiri takut nak judge orang kadang-kadang. Tapi kalau budak tu dah gedik gila nak mati mampos kan, judge je depan-depan. Harhar, tak pernah dibuat orang. Hikhik.

Okay, aku belum mandi dan lagi 1 jam aku kene ada kat sekolah. Tanpa belum iron baju so Assalamualaiakum. Haaaaaa


No comments: